Friday, December 2, 2011

APPI! Kõige raskem enne reisile minekut on see kohvri pakkimine. Õnneks, et meil on nii palju tubasid - sisustasin ühe toa täna kohvripakkimise toaks. Sinna tuppa reastan kohvrid, siis kuhjan voodipealse täis kõiki neid asju, mis mul äkki vaja võib minna, siis proovin kõigepealt väikese kohvri sisse neid pakkida, kui ei mahu, siis proovin suurema sisse pakkida, kui see jääb liiga suureks, siis vähendan kaasa võetavaid asju ja pakin ikkagi väiksema sisse. See suur kohver on juba tühjalt nii raske, et kui ma sinna midagi sisse panen, siis ma ju ei jaksa seda vedada!
Oh, ma ei tea, mis selga panna! Et lennukis oleks hea olla ja et maa peal oleks pärast ka hea olla ja et hotellis oleks hea olla ja et konverentsil oleks hea olla ja..... Mitu kampsunit? Kas villased sokid ka? Tahaksin vahepeal ikka jooksmas ka käia. Võtaks jooksuriided ka kaasa? Aga seal on kindlasti mingi suur tänav ja reostunud õhk. Ja õhtul, kui konverents lõpeb on juba pime ja ma ei julge parki jooksma minna.
Okidoki. Teksased ja T särk peaks ju piisav varustus olema? Tahaks ikka seeliku ka võtta. Ma ei jaksa kümme päeva ainult teksadega olla! Ei taha ainult teksadega olla. Mitu raamatut lugemiseks kaasa võtta ja kas Madise kindaid saan lennukis kududa? Küsisin täna meilitsi, et kas võin väikesed puidust või puust kudumisvardad käsipagasisse võtta. Vastati viisakalt, loeti üles rida direktiive ja siis lõpetuseks öeldi, et ma küsigu turvaväravast järgi. Selle pildi peal, kus on träni, mida käsipagasisse ei või võtta, on käsitöö asjadest ainult metallist heegelnõel :). Puidust kudumisvardaid seal ei ole. Nii hea oleks lennukis Madise kindad valmis saada :). Mida ma seal kaheks tundi ometigi teen muidu!

Kas kuskil pakutakse kohvripakkimise teenust? Kui ei, siis see on üks turul täitmist vajav valdkond!

3 comments:

  1. Oi tibukene, sinu üks suurimatest sõpradest on täielik kohvripakkimise spetsialist - MINA! Ja sa ei maininud kordagi, et sul minu teeneid vaja oleks läinud. Ma oleks tulnud ja kohvri nagu lipsti ära pakkinud. Selle kõige väiksema :) Aga arvatavasti mõjub praktika kõige paremini ja nüüdseks on sul kohver kenasti pakitud. See kõige suurem :) Head lendu!

    ReplyDelete
  2. Raine, oleks ma seda teadnud! Peaksime korraldame koolituse! Järgmistel kordadel siis tean.

    ReplyDelete
  3. Mina käisin Londonis bambusringvardad käsipagasis ja keegi ei võtnud neid minult ära.sain lennukis kududa ajaviiteks.Head reisi sulle !

    ReplyDelete